HTML

Kara kán Őskolája

A blog minden bejegyzésére és a kommentárokra is a „Creative commons Attribution + ShareAlike (by-sa)” licenc vonatkozik. Magyarul: ha felhasználod az itt közölteket, add meg a szerző nevét, és ne módosítsd a tartalmat. Egyébként és amúgy, azt kívánom, hogy aki képtelen a kulturált vitára, romoljon el a számítógépe, csapjon a villám az egerébe és a billentyűzetébe, legyen rövidzárlatos az érintőképernyője, vele pedig történjen az, amit most nem fogok leírni...

Friss topikok

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

idiTóta

2010.04.03. 11:06 Kara kán

Így ünnepekkor a szélsőliberális értelmiség egy részét a nyavalya töri, hogy valami kompromittálót írhasson a római katolikus egyházról, de minimum a kereszténységről, vagy a vallásról.

A kereszténységet támadók egyik díszpéldánya idiTóta W. Árpád, ez a szellemi korcs, amely legnagyobb örömét a keresztények fő ünnepei (Karácsony, Húsvét, Pünkösd) előtti gyalázkodásban leli. E célból igazságokat, részigazságokat, félinformációkat, és jó nagy HAZUGSÁGOKAT kutyul össze, míg elő nem áll a boszorkánykonyha újabb undorító főzete. Természetesen, ilyen mocskokat józan ésszel nem lehet előállítani, de ő - a lágy drogok legalizálásának nagy prókátora (mert, ugye, egyből nem lehet kérni a kemény drogok legalizálását, az mégiscsak ciki lenne) - gondolom ilyenkor jól belövi magát, hogy jobban sercegjen szutykos mancsai alatt a billentyűzet.

Nos, én nem fogom ennek a patás ördögnek az írásait részletesen elmezgetni, mert amúgy én magam sem vagyok egy túlbuzgó vallásos, sőt, magam inkább konzervatív liberálisnak mondanám - szálljanak vele szembe azok, akiket valójában támad - , de már nekem is szemet szúrt ennek az átokfajzatnak a mocskolódása. Hogy nagyon világos legyen, tudományos gondolkodás terén az ateizmushoz állok közel, de egy tisztességes, becsületes, normális ateista sem vállalhat közösséget az emberi faj eme szégyenével és gyalázatával, idiTótával.

Most csak egy idézetét mutatom meg, amelyből kilóg a jó nagy PATÁS LÓLÁB:

idiTóta írta:

"A zsidókról az derült ki, hogy egyáltalán nem sütnek gyerekvért a maceszbe, nincs ilyen szokásuk;"

A Wikipédia írja:

"Az olasz Corriere della Sera c. napilap tudósítása szerint Ariel Toaff rabbi és történész (a volt római főrabbi fia) sokkolta az olvasókat, mert szerinte a középkorban a zsidók valóban követtek el rituális gyilkosságokat. „Ariel Toaff, a Jeruzsálemi Egyetem professzora hamarosan megjelenő könyvében azt állítja, hogy a 11–14. század között egy fundamentalista zsidó csoport keresztényeket ölt meg, hogy vérüket rituális célokra használja. A következtetésre korabeli vallatások jegyzőkönyvei alapján jutott.

Az időközben megjelent, és a sajtóban nagy port felvert könyvet tudományos módszertani kritika érte.

Prof.Toaff, mondván hogy következtetéseit félreértik, leállíttatta könyvének forgalmazását, majd visszavonta korábbi állításait, ami további sajtóreakciót váltott ki. A tudományos vita még nem zárult le."

Érdekes módon idiTóta mindig a keresztény egyházakat találja meg, de még soha nem írt becsmérlően a zsidó rabbik viselt dolgairól. Vajh miért? Talán a patás lólábért. De már ebből is több van, és lógnak, lógnak kifelé, idiTóta eltorzult, szarvas fejéből.

 

32 komment · 2 trackback

Címkék: idióták szélsőséges liberalizmus

A bejegyzés trackback címe:

https://karakan.blog.hu/api/trackback/id/tr91891527

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Kötelező hinnem? 2012.03.28. 08:22:48

Előzmény itt. Egy megrögzött ateista blog-olvasó juttatott el kérdéseket az Államhit, akár akarod, akár nem poszthoz: "Ateistaként sokat gondolkodtam már az alábbi kérdéseken, kérem, ha valaki meg tudja válaszolni őket, tegye meg számom...

Trackback: Államhit, akár akarod, akár nem 2012.03.28. 08:22:13

Jogalkotóink gyermeknevelésre alkalmatlannak találták a magyar családokat. Legalábbis a köznevelési törvény alapján. Réthelyi Miklós a "Lelki nevelés - hitoktatás - esély a holnap számára" című ökumenikus tudományos konferencián arról beszélt, h...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bruno 2010.04.03. 13:17:27

Megérdemelnéd, hogy a Te gyerekedet kapja el egy csuhás...

Checkedpanther 2010.04.03. 13:24:02

Nagyon érdekes volt, hogy ezt az egyet olvastad ki a cikkből. Illetve eljutottál valszeg a zsidós részig és ott jól kiverted. :) Cukipofa.
Nem csatlakozom Bruno-hoz, ne kapja el a gyerekedet senki. Ne ő szenvedjen azért, mert az apja (vagy az anyja) egy beszűkült paraszt aki nem tud olvasni sem és a hárítás és a struccpolitika az egyetlen reakciója. Fog majd azért mert Te neveled. Szegény madárkám...

Kara kán · http://karakan.blog.hu 2010.04.03. 13:55:31

@Checkedpanther: "Nagyon érdekes volt, hogy ezt az egyet olvastad ki a cikkből."

Nagyon érdekes, hogy az iditóta meg a hasonszőrűek csak a pedofíliát olvassák ki a katolikus egyház 1980 éves történelméből.

Nesze neked!

skipy 2010.04.03. 15:45:54

Helló!

Akkor olvassunk...
Gyerekek keresztes háborúja (ez a csúcs mondjuk, de a többi se rossz)
Boszorkányégetések... (nem részletezendő)
Index librorum prohibitorum (tudománytörténetileg)

S hogy egy számodra kedves idézettel búcsúzzak:
"tovább is van,mondjam még?"

P.Gáspár 2010.04.03. 19:05:51

Primitív megállapításokon nem szokásom leállni vitatkozni, de az itt elhangzó Nagy Érv olyan béna, hogy pár mondattal le lehet lőni.

"egy fundamentalista zsidó csoport" - Magyarán nem az egész zsidóság, és főleg nem a mai zsidó hitközségek. Szövegértés, általános negyedik osztály. És mielőtt azt mondanád, hogy a katolikus papok se mind pedofilok: persze, hogy nem azok. Viszont még ha azok, akkor is védi őket a tulajdon pápájuk, aki saját állítása szerint Krisztus földi helytartója. Komoly különbség. Arról meg már ne is beszéljünk, hogy a középkori "vallatási jegyzőkönyvek" milyen nagyon hiteles források ám. Képzeld, létezik olyan középkori vallatási jegyzőkönyv, ahol Galilei beismeri, hogy a Föld nemhogy lapos, de még mozdulatlan is, merthogy nem nagyon akart máglyára kerülni a szeretetparancsot ugyebár végsőkig betartó keresztényék hisztissége miatt. Ez azt jelenti akkor, hogy tényleg így is van, lapos a Föld? Vagy tán csak nem pont a források alacsony értéke miatt nem lett a nagy tényfeltáró könyvből semmi? O sancta simplicitas.

Mellesleg mindegy is, te most csak kurvára irodalmian akartál zsidózni, merthogy a katolikus egyház hibáira való rávilágításra primitívéknél ez ám az akkreditált válasz. Sőt, húsvétkor amúgy is divatos, merthogy a szemét köcsögök ölték meg Jézust. Kellemes húsvétot azért, szeressétek egymást ahogy én szerettelek titeket, bocsáss meg nekik és a többi. Tessék gyakorolni, mert ahogy nézem, egyelőre nem megy. Ja, hogy ateista vagy? Akkor meg pláne hiteles a hőzöngés.

(Zárójeles megjegyzés: iditótázástól, zsindexezéstől, ördögözéstől még senkinek se lett igaza automatice. Aki üvölt, az általában érvek hiányában teszi.)

Kara kán · http://karakan.blog.hu 2010.04.03. 21:11:04

@skipy:

Gyerekek keresztesháborúja? Mikor volt ez, tegnapelőtt?
Mindjárt azt fogjátok felróni a katolikus egyháznak, hogy VII. Gergely pápa 500 éve ebéd után fingott.

Én meg azt dörgölöm ilyenkor a zsidók orra alá, hogy Mózes, a zsidó vallás megalapítója Hitlernél is rosszabb volt, mert a sajátjait irtotta. Benne van a Bibliában, az Ószövetségben, hogy Mózes parancsára 3000 zsidót nyírtak ki a kivonulás után; testvér testvért, szülő gyermekét stb. gyilkolta.

Nem ajánlom, hogy velem ujjat húzzatok!

P.Gáspár 2010.04.03. 21:54:51

@Epikurosz: Lúzer, semmivel sem volt előbb, mint a 11-14 századi dolog, amire hivatkoztál:D:D:D Nem elég hogy baromságokat írsz, de még hülye is vagy:D

Kara kán · http://karakan.blog.hu 2010.04.03. 22:14:33

@P.Gáspár:
Te Gazsi!
Itt és most nem régészkedünk, 100 év ide vagy oda nem számít.
Ja, és ne gazsulálj engem!

P.Gáspár 2010.04.03. 22:39:55

@Epikurosz: Érv volt a javából:D De egy szűk csicska vagy te, istenem...

Kara kán · http://karakan.blog.hu 2010.04.03. 22:56:46

@P.Gáspár:
Gazsi, mi volt a kérdés?
(előtte pesze nem árt, ha öregapádnak szólítasz)

Kara kán · http://karakan.blog.hu 2010.04.03. 23:14:31

@P.Gáspár:
+1
Gazsikám!
Én amúgy egy ráérős ember vagyok.
Ez a blog nem olyan, mint a sürgősségi fogászat, hogy beesik a páciens, és gyorsan betömik a szuvas fogát.

Én arra nem vállalkozhatom, hogy ide beeső emberkék hiányos ismereteit secperc alatt kipótoljam. Ennek jobban neki kell gyürkőzni, ez nem egy-két posztos menet. Emellett, alapfeltétel az, hogy a beteg akarja a gyógyulást.
Értem?!

xclusiv 2010.04.04. 17:33:04

@Epikurosz:
"Gyerekek keresztesháborúja? Mikor volt ez, tegnapelőtt?
Mindjárt azt fogjátok felróni a katolikus egyháznak, hogy VII. Gergely pápa 500 éve ebéd után fingott."

Imádom, amikor a házhoz jönnek a pofonért :)

Tehát nem érv, hogy 500 éve a mainstream katolicizmus mit művelt, amikor arról szól a post-od (a Tóta fikázáson kívül), hogy "a 11–14. század között egy fundamentalista zsidó csoport" mit csinált. Számológéped biztos van, annyit segítek, hogy a 14. század utolsó éve 1399.
(Abba bele se gondolok, hogy a katolikus fundamentalisták mit csinálhattak, ha ez volt a mainstream, Krisztus földi helytartója által követett irány...)

Továbbá mindez nem elfogadott történelmi tény, sőt a szerzője is visszavonta, ugyanis erre "A következtetésre korabeli vallatások jegyzőkönyvei alapján jutott." A korabeli vallatásokról csak annyit mondanék, hogy két kimenetelük volt. Az egyik, hogy a vallatott belehalt a kínzásba. A másik pedig az, hogy a kínzások hatására mindent bevallott, amit csak akartak tőle, majd később elégették máglyán.

Miközben arról szólt Tóta cikke, hogy a katolikus egyház a közelmúltban is mindent megtett, hogy a pedofil ügyeiket eltussolják, minden tekintélyüket felhasználva annak érkekében, hogy az elkövetőket megmentsék a törvényes felelősségre vonástól.
És ebben aktívan közreműködött egy bizonyos Ratzinger bíboros is, akit gondolom nem kell bemutatnom...

A másik meg:

"Én meg azt dörgölöm ilyenkor a zsidók orra alá, hogy Mózes, a zsidó vallás megalapítója Hitlernél is rosszabb volt, mert a sajátjait irtotta. Benne van a Bibliában, az Ószövetségben, hogy Mózes parancsára 3000 zsidót nyírtak ki a kivonulás után; testvér testvért, szülő gyermekét stb. gyilkolta."

Mózes rosszabb volt, mint Hitler?
Nem ismerem teljesen a Bibliát, de az nem szerepel benne, hogy Mózes ezt miért tette? Nem volt ennek köze Istenhez, a hithez, bármihez?
(Ahhoz az Istenhez, aki elpusztította Szodomát és Gomorrát, mert nem tetszett neki, amit ott látott. Sőt, máskor az egész világot elpusztította egy család kivételével. Monnyuk az nincs benne a Bibliában, hogy Nóé hogyan szerzett kengurut meg kőszáli kecskét, de a teljes emberiség elpusztításának ténye igen.)
Nomeg Hitler nem irtott ki legalább 3000 német kommunistát, zsidót, másként gondolkodót? Sőt, nem volt hosszú kések éjszakája sem, ahol Hitler az új híveivel (SS) legyilkoltatta a régi híveit (SA)?

Ugyanmár :)

P.Gáspár 2010.04.04. 23:56:59

@Epikurosz: Hihi, és miből akarsz kigyógyítani? Abból hogy veled ellentétben nem használom fel ugyanazt az érvet pro és kontra, aszerint hogy az engem alátámaszt vagy épp cáfol?:D

Nem az a baj veled, baromkám, hogy nincs vitakultúrád, mert azt a magatokfajta hülyéktől rég nem is várja el senki. Aki a pedofil papokat a világi, állami hatóságok elől kimentő Benyó-kritikából is csak zsidózást tud kerekíteni, azzal eleve nem is akar senki se vitázni, mert az egy gyökér. Igen, rólad beszélek (segítek, mert ahogy nézem a szövegértésből gyengén állsz).

Veled konkrétan az a baj, hogy úgy tartod magad okosnak, hogy sajna nagyon nem vagy az. Józan magyar paraszti ész felsőfokon?:D:D:D Inkább tudatlan mániákus egysíkúság.:D

P.Gáspár 2010.04.04. 23:59:13

Gazsikámozástól meg pláne nem lesz igazad, lúzerkém:) Attól hogy cigánynak hiszel valakit, még nem vagy ám okosabb nála, Jar Jar Binnks sem okos attól, hogy tud beszélni:) Níííímand:D

Kara kán · http://karakan.blog.hu 2010.04.05. 01:13:56

@P.Gáspár:
Te, figyelj, hagyom még, hogy vetkőzz ki teljesen a mivoltodból (emberit azért nem írnék), majd úgy váglak ki innen, mint a macskát szarni.

skipy 2010.04.05. 15:54:43

Egy kérdésem van (na jó 2)
1. Megbüntessük e a pedofilokat?
2. Aktív Református vagy e?

Kara kán · http://karakan.blog.hu 2010.04.05. 18:35:44

@skipy:
Állokk rendelkezésedre!

1. Igen, de ebbe beleértem a kényszergyógykezelést is. Nem kell mindjárt fejbelőni, okés?
2. Nem vagyok aktív református, sem róm.-katolikus. Túl nonkonformista agyok ahhoz, hogy bármely egyház tagja legyek, ahhoz meg túl becsületes és ésszerű, hogy magam alapítsam meg saját egyházam. De tudom, hogy másoknak ez túl magas, nem minden ember képes úgy élni erkölcsösen, hogy közben nem aktív egyháztag.

skipy 2010.04.06. 14:19:40

@Epikurosz:
Akkor csak egy dolgot magyarázz meg.
Ha egyetértesz azzal, hogy a pedofilokat nem szeretjük, és helyesled a büntetésüket (persze hogy nem halál, de jelen esetben análfűrész-párti vagyok), emellett nem vagy egyháztag (se egyházfan) akkor a kirohanásod okára mutass rá.

A Tóta W féle blogbejegyzés arra irányult, hogy az egy nem jó egyház, ahol pedofilok vannak. Egy pedó se jó, de itt nem is egy volt. Ráadásul ez nem a keresztes háború kategóriája, hogy pár száz éve történt, hanem ez napjaink eseménye.

Hogy nem hangsúlyozta a zsidók mocskait, és hogy azok még gonoszabb állatok voltak úgyszint napjainkban pl. Palesztinában?
Igaz, az is megérne egy bejegyzést, de azok nem papok voltak, és nem békeidőben. (meg mellesleg a Palesztinok nem a gyerekeiket adták oda a zsidó egyháznak, hanem a Kasszám rakétákat az Izraeli városoknak.)

Kara kán · http://karakan.blog.hu 2010.04.06. 16:39:11

@skipy:
Tenmagad megválaszoltad a kérdést.
Ha írunk ilyen kényes témáról, - minden, ami összefügg a vallással, az kényes - akkor legyünk alaposak, kiegyensúlyozottak, nem részrehajlók stb. Gyakorlatilag ezek az igazságszolgáltatástól elvárt elvek, de idiTóta épp ebbe a szerepben képzeli bele magát.

skipy 2010.04.06. 20:59:07

"Igaz, az is megérne egy bejegyzést, de azok nem papok voltak, és nem békeidőben. (meg mellesleg a Palesztinok nem a gyerekeiket adták oda a zsidó egyháznak, hanem a Kasszám rakétákat az Izraeli városoknak.)"

A zsidó egyházban kibukott mostanában pedofil botrány?

Kara kán · http://karakan.blog.hu 2010.04.06. 23:43:39

@skipy:
Magadat idézed és rákérdezel?
Lassan nem tudlak követni. :-)

Megmondjam neked az őszintét?
Szerintem, - és erős a gyanúm! - ezeket a botrányokat szántszándékkal a nagy katolikus ünnepek előttre időzítik. Jól szervezett támadássorozatról van szó, amelynek célja a római katolikus egyház lejáratása. Nem zárom ki azt sem, hogy a mostanában nagyon agresszív kis, újprotestáns egyházak piszkos keze van emögött, de több érdek is közrejátszhat.

skipy 2010.04.07. 00:14:33

Persze. Az egyházak azzal szórakoznak, hogy egymást járatják le. (Attól, hogy AZ EGYHÁZról kiderül, hogy pedó papok (is) vannak, én nem leszek vallásos)

Én is megmondom az őszintét. Egyik vallás sem izgat. (effektive kb az egészet hazugságnak tartom, de ez az én személyes véleményem. Nem próbálok téríteni.)

Attól függetlenül azonban, hogy nem vagyok vallásos, az felcsesz, ha egy ember a rábízott gyerekeket kúrogatja. Legyen az tanár avagy pap.

Innentől ez nem hitvita. Azt kell eldöntened, hogy elítéled-e a pedofilokat, és ez akkor is áll-e, ha az illető pap. Az, hogy csak azért neheztelsz az egyházra, mert nem kezelte kellő határozottsággal a helyzetet, vagy (hozzám hasonlóan) azért is, mert a felvilágosodás óta döglődik, de csak nem akar kimúlni, ez már személyes.

Ps.: Az önmagam idézése rész annak szólt, hogy erre nem figyeltél oda.
Emellett az egész helyzetből azt veszed le, hogy bántják szegény egyházat. Ez igaz is, de ha nincs pedó pap, nincs szeka.

Kara kán · http://karakan.blog.hu 2010.04.07. 01:01:12

@skipy:
Nekem nem kell eldöntenem semmit, én mindig elítéltem a pedofíliát, függetlenül attól, hogy ki követi el. Akár a volt kispesti szadeszos polgármester (ő csak félig, képnézegetéssel), akár egy pap.

Tehát nálam szélmalmokkal harcolsz, ebből a szempontból. Az aránytévesztés zavar. Szinte biztosra veszem, hogy az állam által működtetett nevelőintézetekben több ilyen eset történik, mint azokban, amelyeket az egyház tart fent. Ja, és azokban nem ilyen kis fogdosásos esetek történnek ma is (az egyháziakat érintő ügyek több évtizedesek), hanem komoly atrocitások, sokszor a neveltek között. Ezzel miért nem foglalkoztok? Pl. annak a kislánynak az esetével, akit roma nevelőintézeti társai seprűnyéllel erőszakoltak meg? Vagy a mindennapos iskolai atrocitások? Azok nektek túl kényesek? Ennyire finnyások vagytok?

Deviáns szinglibolsilibsibibsi 2010.04.07. 12:20:38

Hát, azért ez nem semmi. Tótavé arrogáns, úgy is is fogalmaz, de még mindig jobb, mint hülyének lenni, és úgy fogalmazni.
Azt mondod hazudik? De hisz akkor mindenki. Molesztáltak gyerekeket egyes papok? Igen. És megúszták? Meg, de nem baj, őket nem szabad bántani, sőt, hagyjuk, csinálják csak tovább. Bezzeg a felnőttkorú partnert választó homoszexuálisok, azok aztán a legalja, annál rosszabb talán nincs is. Nah, aztán meg ott vannak a zsidók. Huh, a középkorban rituális gyilkosságokat végeztek??! A zannyukkiskésit! A katolikusok bezzeg nem öltek meg senkit. Mi? Milyen máglyák? Ugyan már, hisz azok mind az ördöggel cimboráltak, akárcsak Tótavé!

Az lenne a javaslatom, hogy vedd le a kereszttel ékesített ősmagyar napszemüveget, és anélkül nézz szét a világban. Fura dolgokat láthatnál. Pölö, hogy a papok is csak emberek, és semmivel sem szentebbek, mint bárki más, viszont előszeretettel hitetik el az ellenkezőjét. És, ebbizony sokak szemét csípi, akiket ma már nem lehet máglyára küldeni. Hála Istennek.
És, hogy miért mindig a katolikusok? (Egyébként nem mindig, tessék visszaolvasni) Pontosan ugyanazért, amiért Windowsra is több kártevőt írnak, mint másra: az a legelterjedtebb.

skipy 2010.04.08. 08:42:08

@Eddie Krueger: Ezzel szépen összefoglaltad a helyzetet.

@Kara-kán: Azt tenném hozzá (hogy Tóta W is) hogy a nevelőintézet nem hirdeti, hogy milyen tiszták és szentek,emellett nem akar beleugatni az élet(em) minden részébe.

Volt egy fasza kis történet, ókori görög, de megállja a helyét.

Fiatalember kap az apjától egy szobrot (bálvány), hogy azt milyen jó dolog, imádja, és az majd szerencsét hoz. Fiatal így is tett, de csak nem volt szerencséje. Egyszer feldühödve lesöpörte a szobrot, ami eltört, és egy rakat pénz hullott ki belőle. Mi a tanulság? A vallás hülyeség, csak azért találták ki, hogy a papok pénzhez jussanak.

Kb így volt a sztori. Hogy a zsidó egyház/szcientlógia erre épül, az egy dolog. Te sem vitatod. De hogy a kereszténység? Azt hazaárulás kimondani. Vagy tudni.

Kara kán · http://karakan.blog.hu 2010.04.08. 08:57:24

@skipy:
Mondok neked egyet, meg fogsz lepődni!
A pénz önmagában nem ördögtől való dolog, minden azon múlik, hogy mire használják.
Mert ugye, ha kiszivattyúzák tőlem, majd ellenem használják fel, akkor ördögtől való, de ha itt marad, ide fektetik be, forgatják vissza, az más.
Tudom, azt mondanád, hogy dehát a római-katolikus egyház is kivitte a pénzt, Rómába ment az, és én igazad adnék neked. Nehogy azt hidd, hogy én a római-katolikus egyháznak feltétlen híve vagyok. Meg úgy egyáltalán a kereszténységnek, amely végtére is zsidó találmány.
(Ez ütött, ugye?)

skipy 2010.04.09. 21:44:32

Nem ütött. Magadat ütötted.
Olvasd el még egyszer a bejegyzésed. Irdatlanul szidod Tóta W.-t, mert "vallásellenes" volt. Jah igen (ld. lent 2-3 pontÖ

A mai világban a vallásosságnak vannak fokozatai:
Ateista
Valamiféle felsőbb hatalmat elfogadó
hobbikeresztény (buddhista/hindu /etc...)
agyhalott(hardcore Bibliabolod)

A hobbikeresztény alatt az évente a nagyobb ünnepeken templomba járókat/bibliát évente max. 1x végigolvasókat értem.

Emellett vannak álszentek is, de ők nem tartoznak a vallásos kategóriába.

Te melyik vagy?
-----------------------------------------
Mellesleg:
Érdekes, hogy a világot három részre osztod.
1. aki egyetért velem
2. zsidóbérenc
3. zsidó

Bár a 2-3 különválása esetleges.

Kara kán · http://karakan.blog.hu 2010.04.09. 22:18:24

@skipy:
Túl sokat kérdezel, és túl egyszerűen.
Pedig ugye a válaszokat már előre tudod. :-)

skipy 2010.04.10. 13:21:43

Persze hogy tudom. Csak a logikád hiányosságaira akarok rámutatni.

Mint azt valószínűleg te is tudod, ha ezt mondod valakinek, hogy marhaságot beszélsz, akkor általában "csakazértis" azt mondja. Ha rávezeted, hogy nincs igaza, azzal többet érsz el.

Kara kán · http://karakan.blog.hu 2010.04.10. 13:44:19

@skipy: "Ha rávezeted, hogy nincs igaza, azzal többet érsz el."
Örökbe ne fogadjalak?

skipy 2010.04.12. 02:58:07

A kérdés inkább fordítva lenne releváns, de remélem erre jó sokáig egyikünk sem szorul rá.
süti beállítások módosítása